Click to listen highlighted text!

ACTE NECESARE PENTRU SERVICIUL DE EVALUARE PERSOANE ADULTE CU HANDICAP

1. Carte de identitate ( copie și original)

2. Certificat de naștere (copie și original)

3. Certificat de căsătorie ( copie și original) – dacă este cazul

4. Vechiul certificat de încadrare într-o categorie de persoană cu handicap, dacă este cazul

5. Scrisoare medicală de la medicul de familie( în original)

6. Certificat medical de la medicul specialist, însoțit de un referat care să includă data când a debutat afecțiunea, evoluția, starea prezentă, bilet de ieșire din spital de dată recentă, rezultate analize, interpretare, CT, RMN, evaluare psihologică

7. Adeverință de salariat

8. Decizie de pensionare (administrativă, medicală) + talon de pensie

9. Adeverință de venituri de la Administrația Financiară pentru venituri impozabile

10. Adeverință de la Primărie, pentru venituri neimpozabile

11. Adeverință socială ( în cazul persoanelor netransportabile), eliberată de către medicul de familie și vizată de Serviciul Public Local de Asistență Socială, care să menționeze data ivirii handicapului și imposibilitatea de prezentare la comisie a solicitantului

12. Ancheta socială din partea Primăriei, privind nivelul de școlarizare, veniturile membrilor familiei și condițiile de trai și de locuit

13. În cazul accidentelor de muncă, circulație, agresiuni, este obligatoriu Proces Verbal Medico-Legal

14. Două dosare cu șină

Click to listen highlighted text!