BIROUL ACHIZITII PUBLICE
- Elaborare Strategie anuala si Program anual de achizitii publice pe baza necesitatilor comunicate de compartimentele Primariei Orasului Pantelimon.
- Identificarea de surse de finantare si depunerea proiectelor pentru accesarea finantarii prin programe nationale si europene, respectiv: PNRR/ Anghel Saligny /AFM / POR /POIM /POC / POCA/ POCU/ Granturi SEE si Norvegiene/ Alte fonduri structurale sau de coeziune europene deschise in perioada de programare 2021 – 2027.
- Analiza si consultare de piata prin publicarea in SEAP a anuntului privind consultarea pietei pentru realizarea achizitiilor in conditii de eficienta economica si sociala;
- Estimare valoare achizitii publice si a contractelor de achizitie publica si intocmire cereri de oferte;
- Alegere procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica conform prevederilor legale;
- Redactare acte interne necesare demararii procedurilor de achizitii publice
- Elaborare documetatii de atribuire
- Consultare cu compartimentele din cadrul Primariei Orasului Pantelimon, in vederea stabilirii specificatiilor tehnice, cerintelor cuprinse in caietul de sarcini astfel incat acesta sa corespunda necesitatilor autoritatii contractante;
- Initiere si transmitere spre publicare in SEAP a documentatiei de atribuire si a documentelor suport aplicarii procedurii de atribuire;
- Urmarirea şi asigurarea respectarii prevederilor legale la desfăşurarea procedurilor;
- Analiza oferte depuse in cadrul procedurilor de atribuire si intocmire documente necesare finalizarii procedurilor de atribuire;
- Intocmirea Raportului Procedurii si publicarea acestuia in cadrul platformei SEAP
- Publicare anunturi de atribuire in SEAP ;
- Intocmire contracte de achizitii publice.
- Intocmire puncte de vedere catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si Curtea de Apel Bucuresti