Click to listen highlighted text!
  • 2022 - Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon;

    Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon

    Tip anunt : Anexa 2

    Modalitatea de atribuire:Procedura simplificata
    Denumire achizitie: Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon.
    Sursa de finantare:Bugetul local al UAT Orașul Pantelimon
    Tip contract:Servicii
    Cod clasificare: Cod CPV 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2) – servicii incluse in anexa 2 din Legea nr. 98/2016.
     Valoarea estimata este: 3.636.150,00 lei fără TVA.

      Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
    Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului : Cel mai bun raport calitate – preț
    Adresa la care se depune oferta în plic închis: Primaria Orasului Pantelimon – str. Sf. Gheorghe nr. 32, Registratura.
    Data limită pentru depunere a ofertei: 30.05.2022, ora 9:00.
    Data limită de deschidere a ofertelor: 30.05.2022, ora 10°°.

     

    Formulare paza
    FISA-DE-DATE paza
    DUAE_editabil
    Declaratie functii decizie
    Caiet de sarcini
    Anexa_CS
    Model contract paza
    Invitatie participare

  • 2022 -CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, PENTRU ASIGURAREA FINANTARII PROIECTELOR DE INVESTITII DE INTERES LOCAL

    16 MAI 2022 – CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, PENTRU ASIGURAREA FINANTARII PROIECTELOR DE INVESTITII DE INTERES LOCAL

    Tip anunt : Anexa 2

    Modalitatea de atribuire:Negociere
    Denumire achizitie: Contractarea unei finantari rambursabile in vederea sustinerii financiare a obiectivelor de interes local
    Sursa de finantare:Bugetul local al UAT Orașul Pantelimon
    Tip contract:servicii
    Cod clasificare CPV:66113000-5-Servicii de acordare credit(Rev 2)
    Descrierea contractului: contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 10.000.000 lei, pentru asigurarea finantarii proiectelor de investitii de interes local
    Valoarea estimata este: 3.702.360,62 lei
    Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
    Termen limita primire oferte: 16.05.2022, ora 11:00
    Deschidere oferte: 16.05.2022, ora 11:30
    Termen limita solicitari clarificari: 09.05.2022, ora 16:00
    Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa-si mentina oferta:180 zile de la termenul limita de primire a ofertelor

     

    Documente:

    Cerere de Ofertă

    Formulare pentru contractare finantare

    Model grafic de rambursare

    HCL de aprobare a contractarii finantarii

    Raspuns Solicitare clarificari 1 si 2

    Anexa Raspuns Clarificari

    Raspuns Solicitare clarificari nr 2
    Raspuns Solicitare clarificari nr 3
    Raspuns Solicitare clarificari nr 4
    Raspuns Solicitare clarificari nr 5
    Raspuns Solicitare clarificari nr 6
    Raspuns Solicitare clarificari nr 7

  • Programul Anual al Achizițiilor Publice pentru anul 2021

    Programul Anual al Achizitiilor publice pentru anul 2021
  • 2021

    LICITAȚIE: SERVICII MEDICALE ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT DE STAT DIN ORAȘUL PANTELIMON, JUDEȚ ILFOV

    Documente:

    Formulare
    Invitatie de participare
    Model contract prestare servicii 
    Anexa_CS servicii medicale – 2021
    DUAE_editabil – Servicii medicale
    Caiet de sarcini
    Fisa de date 
    Declaratie Functii de decizie

     

     

    LICITAȚIE: SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE, MONITORIZARE, INTERVENȚIE ȘI PATRULARE ÎN VEDEREA ASIGURĂRII SECURITĂȚII OBIECTIVELOR PRIMĂRIEI PANTELIMON

    Documente:
    Formulare_paza
    Invitatie participare
    Model contract paza
    Anexa_CS
    DUAE_editabil_Pantelimon
    Caiet de sarcini paza_semnat

    FISA-DE-DATE paza
    Raspuns clarificari 1

  • 2020

    1 octombrie 2020 – ”Servicii medicale in unitatile de invatamant de stat din orasul Pantelimon, judetul Ilfov” – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ  (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)

    9 aprilie 2020 – Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ  (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)

  • 2019

    14 august 2019 – Contractarea serviciilor medicale în unitățile de învățământ de stat din oraș Pantelimon, județ Ilfov – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ  (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)

    31 iulie 2019 – Contractarea unei finanțări rambursabile interne în valoare de 27.615.666,91 lei, în vederea finanțării proiectelor care beneficiază de fonduri europene nerambursabile postaderare de la Uniunea Europeană – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ  (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)

    3 aprilie 2019 – Achiziția serviciilor de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ  (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)

  • 2018

    6 august 2018 – Contractarea unei finanțări rambursabile interne în valoare de 15.000.000 lei, în vederea finanțării obiectivelor de interes local – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ  (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)

    1 martie 2018 – Licitație pentru achiziția serviciilor de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)

Click to listen highlighted text!