2022 - Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon;
Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei PantelimonTip anunt : Anexa 2
Modalitatea de atribuire:Procedura simplificata
Denumire achizitie: Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon.
Sursa de finantare:Bugetul local al UAT Orașul Pantelimon
Tip contract:Servicii
Cod clasificare: Cod CPV 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2) – servicii incluse in anexa 2 din Legea nr. 98/2016.
Valoarea estimata este: 3.636.150,00 lei fără TVA.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului : Cel mai bun raport calitate – preț
Adresa la care se depune oferta în plic închis: Primaria Orasului Pantelimon – str. Sf. Gheorghe nr. 32, Registratura.
Data limită pentru depunere a ofertei: 30.05.2022, ora 9:00.
Data limită de deschidere a ofertelor: 30.05.2022, ora 10°°.Formulare paza
FISA-DE-DATE paza
DUAE_editabil
Declaratie functii decizie
Caiet de sarcini
Anexa_CS
Model contract paza
Invitatie participare2022 -CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, PENTRU ASIGURAREA FINANTARII PROIECTELOR DE INVESTITII DE INTERES LOCAL
16 MAI 2022 – CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, PENTRU ASIGURAREA FINANTARII PROIECTELOR DE INVESTITII DE INTERES LOCALTip anunt : Anexa 2
Modalitatea de atribuire:Negociere
Denumire achizitie: Contractarea unei finantari rambursabile in vederea sustinerii financiare a obiectivelor de interes local
Sursa de finantare:Bugetul local al UAT Orașul Pantelimon
Tip contract:servicii
Cod clasificare CPV:66113000-5-Servicii de acordare credit(Rev 2)
Descrierea contractului: contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 10.000.000 lei, pentru asigurarea finantarii proiectelor de investitii de interes local
Valoarea estimata este: 3.702.360,62 lei
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 16.05.2022, ora 11:00
Deschidere oferte: 16.05.2022, ora 11:30
Termen limita solicitari clarificari: 09.05.2022, ora 16:00
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa-si mentina oferta:180 zile de la termenul limita de primire a ofertelorDocumente:
Formulare pentru contractare finantare
HCL de aprobare a contractarii finantarii
Raspuns Solicitare clarificari 1 si 2
Raspuns Solicitare clarificari nr 2
Raspuns Solicitare clarificari nr 3
Raspuns Solicitare clarificari nr 4
Raspuns Solicitare clarificari nr 5
Raspuns Solicitare clarificari nr 6
Raspuns Solicitare clarificari nr 7Programul Anual al Achizițiilor Publice pentru anul 2021
Programul Anual al Achizitiilor publice pentru anul 20212021
LICITAȚIE: SERVICII MEDICALE ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT DE STAT DIN ORAȘUL PANTELIMON, JUDEȚ ILFOVDocumente:
Formulare
Invitatie de participare
Model contract prestare servicii
Anexa_CS servicii medicale – 2021
DUAE_editabil – Servicii medicale
Caiet de sarcini
Fisa de date
Declaratie Functii de decizieLICITAȚIE: SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE, MONITORIZARE, INTERVENȚIE ȘI PATRULARE ÎN VEDEREA ASIGURĂRII SECURITĂȚII OBIECTIVELOR PRIMĂRIEI PANTELIMON
Documente:
Formulare_paza
Invitatie participare
Model contract paza
Anexa_CS
DUAE_editabil_Pantelimon
Caiet de sarcini paza_semnat2020
1 octombrie 2020 – ”Servicii medicale in unitatile de invatamant de stat din orasul Pantelimon, judetul Ilfov” – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)9 aprilie 2020 – Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)
2019
14 august 2019 – Contractarea serviciilor medicale în unitățile de învățământ de stat din oraș Pantelimon, județ Ilfov – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)31 iulie 2019 – Contractarea unei finanțări rambursabile interne în valoare de 27.615.666,91 lei, în vederea finanțării proiectelor care beneficiază de fonduri europene nerambursabile postaderare de la Uniunea Europeană – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)
3 aprilie 2019 – Achiziția serviciilor de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)
2018
6 august 2018 – Contractarea unei finanțări rambursabile interne în valoare de 15.000.000 lei, în vederea finanțării obiectivelor de interes local – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)1 martie 2018 – Licitație pentru achiziția serviciilor de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)