2024
SERVICII MEDICALE ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT DE STAT DIN ORAȘUL PANTELIMON, JUDEȚ ILFOVCAIET DE SARCINI SERVICII MEDICALE
CONTRACT DE PRESTARE SERVICII MODEL – 2024
DUAE_editabil_Pantelimon – Servicii medicale
FISA-DE-DATE
Formulare_Pantelimon_servicii medicale 2024
INVITATIE DE PARTICIPARE SERVICII MEDICALERAPORT procedura – Servicii medicale
PACHET ALIMENTAR PENTRU ELEVII DIN CADRUL ŞCOLII GIMNAZIALE NR. 1, ORAS PANTELIMON, JUDET ILFOV
Invitatie de participare
Formulare masa calda
FISA-DE-DATE
DUAE_editabil
Declaratie conflict interese
Caiet de sarcini
model contract-semnat
Clarificare din oficiu
Clarificare din oficiu 1
Clarificare din oficiu 2
Raportul procedurii MASA SANATOASA
Contestatie
Contestatie 2DECIZIE CNSC – MASA SANATOASA
ANULARE PROCEDURA – MASA SANATOASA
CONTESTATIE ANULARE PROCEDURA – MASA SANATOASA2023
Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon- Denumirea autoritatii contractante: Primaria Orasului Pantelimon.
- Adresa : str. Sf. Gheorghe, nr. 32, Ilfov, Pantelimon.
- Telefon/fax: 24.42/021301.70.01.
- Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii : procedura interna conform art. 101 alin.(2) din HG nr. 395/2016.
- Sursa de finanţare a contractului de lucrări care urmează să fie atribuit: buget local.
- Obiectul contractului: Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon,
- Cod CPV: 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2) – servicii incluse in anexa 2 din Legea 98/2016.
- Valoarea estimată: 3.624.000 lei fără TVA.
- Locul si programul de prestare a serviciilor:
- Scoala Generala nr.1, corp A, cu clasele I – IV situata in strada Mioritei, 24 A – 3 posturi 24h /24h;
- Scoala Generala nr.1, corp B, cu clasele I – IV situata in B-dul Biruintei nr 70 – 2 posturi 24h /24h;
- Gradinita nr.1, corp A, situata in B-dul Biruintei 36 – 1 post 24h /24h;
- Primaria Pantelimon situata in str. Sfantul Gheorghe nr 32 – 1 post 24h /24h + 1 post 8h /24h;
- Policlinica Oras Pantelimon, situata in str. Tudor Vladimirescu nr 20 – 1 post 24h /24h;
- Parc Livezilor, situata in str. Livezilor – 2 posturi 24h /24h;
- Teren proprietate publica UAT Pantelimon, situat in T27, P173/2 – 3 posturi 24h /24h.
- Gradinita nr. 1, corp B, situata in str. George Calinescu – 2 posturi 24h /24h;
- Baza sportiva situata in in T27, P173/2 – 2 posturi 24h /24h, emiterea ordinului de incepere se va transmite dupa finalizarea si receptia obiectivului de investitii.
- Operatorii economici vor depune oferta in conformitate cu solicitarile din caietul de sarcini si fisa de date.
- Termenul de prestare a serviciilor: 12 luni.
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
- Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului : Cel mai bun raport calitate – preț
- Adresa la care se depune oferta în plic închis: Primaria Orasului Pantelimon – str. Sf. Gheorghe nr. 32, Registratura.
- Data limită pentru depunere a ofertei: 11.10.2023, ora 900.
- Data limită de deschidere a ofertelor: 11.10.2023, ora 10°°.
- Ofertele se vor prezenta in colet sigilat, marcat cu adresa autoritatii contractante si cu menţiunea obiectului achiziţiei conform fisei de date.
- Pentru detalii suplimentare vă puteţi adresa la:
– telefon: 021.350.24.42, int. 225;
– fax: 021.301.70.01;
– e-mail: investitii@primariapantelimon.ro.
Reprezentanţii împuterniciţi ai ofertanţilor care participa la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta documente doveditoare in acest sens (copie CI si împuternicire, in original).
FISA-DE-DATE paza
Formulare paza
INVITATIE PARTICIPARE
Model contract paza
DUAE_editabil
Anexa_CS
CAIET SARCINI
DECLARATIE FUNCTII DECIZIE
raspuns consolidat
raspuns consolidat PAZA
ContestatieDecizie CNSC
Raport procedura 2Citatie Curtea de Apel
Contestatie 2
Completari conestatie
CERERE INTERVENTIE250SERVICII MEDICALE ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT DE STAT DIN ORAȘUL PANTELIMON, JUDEȚ ILFOV
DUAE_editabil_Pantelimon – Servicii medicale
DUAE_editabil_Pantelimon – Servicii medicale(1)
declaratii
Declaratie functii decizie – 2023_semnat
CONTRACT DE PRESTARE SERVICII MODEL – 2022
caiet de sarcini
invitatie de participare
Formulare_Pantelimon_servicii medicale 2022(1)
FISA-DE-DATE2022
Servicii medicale în unitățile de învățământ de stat din Orașul Pantelimon, județul Ilfov.Autoritatea contractanta invita ofertantii al caror obiect de activitate corespunde cerintelor caietului de sarcini, sa depuna oferta in scopul atribuirii contractului pentru prestarea Serviciilor medicale in unitatile de invatamant de stat din Orasul Pantelimon, judetul Ilfov.
1. Denumirea autoritatii contractante: Primaria Orasului Pantelimon.
2. Adresa : str. Sf. Gheorghe, nr. 32.
3. Telefon/fax: 021350.24.42/021301.70.01.
4. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii : procedura interna conform art. 101 alin.(2) din HG nr. 395/2016.
5. Sursa de finanţare a contractului de lucrări care urmează să fie atribuit : buget local.
6. Obiectul contractului : Servicii medicale in unitatile de invatamant de stat din Orasul Pantelimon, judetul Ilfov,
7. Cod CPV: 79624000-4 Servicii de asigurare de personal de asistenţă medicală 79625000-1 Servicii de asigurare de personal medical servicii incluse in anexa 2 din Legea nr. 98/2016.
8. Valoarea estimată: 1.281.100 lei fără TVA.
Preţul ofertei va fi detaliata pentru fiecare locaţie menţionata în Anexa 1 la caietul de sarcini fară a se depăşi valoarea totala estimată. Preţul se poate actualiza cu modificarile legislative aparute ulterior transmiterii invitatiei.
9. Locul prestarii serviciilor:
– Scoala Generala cu clasele I – IV nr 1 corp A cu adresa : Strada Mioritei Nr 24 A, Oras
Pantelimon, Judet Ilfov .
– Scoala Generala nr 1 corp B clasele I – IV cu adresa : B-dul Biruintei nr 70, Oras Pantelimon,
Judet Ilfov
– Gradinita nr.1, corp A si corp B – din B-dul Biruintei 36, Oras Pantelimon, Judet Ilfov.
– Gradinita nr.1, corp C – din Strada George Calinescu, Oras Pantelimon, Judet Ilfov
10. Operatorii economici vor depune oferta in conformitate cu solicitarile din caietul de sarcini.
11. Termenul de prestare a serviciilor: 12 luni.
12. Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data limită de depunere a ofertelor
13. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului : preţul cel mai scăzut.
14. Adresa la care se depune oferta în plic închis: Primaria Orasului Pantelimon – str. Sf. Gheorghe nr. 32, Registratura.
15. Data limită pentru depunere a ofertei: 11.07.2022, ora 9:00.
16. Data limită de deschidere a ofertelor: : 11.07.2022, ora 930.
17. Reprezentanţii împuterniciţi ai ofertanţilor care participa la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta documente doveditoare in acest sens (copie CI si împuternicire, in original)
18. Ofertele se vor prezenta in colet sigilat, marcat cu adresa autoritatii contractante si cu menţiunea obiectului achiziţiei conform fisei de date.
19. Pentru detalii suplimentare vă puteţi adresa: Telefon : 021.350.24.42, int. 225; fax: 021.301.70.01. e-mail: investitii@primariapantelimon.roCONTRACT DE PRESTARE SERVICII MODEL – 2022
Caiet de sarcini – 2022
Anexa_CS servicii medicale – 2022
Invitatie de participare 2022
FISA-DE-DATE
DUAE_editabil_Pantelimon – Servicii medicale
Formulare_Pantelimon_servicii medicale 2022Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon
Tip anunt : Anexa 2
Modalitatea de atribuire:Procedura simplificata
Denumire achizitie: Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon.
Sursa de finantare:Bugetul local al UAT Orașul Pantelimon
Tip contract:Servicii
Cod clasificare: Cod CPV 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2) – servicii incluse in anexa 2 din Legea nr. 98/2016.
Valoarea estimata este: 3.636.150,00 lei fără TVA.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 120 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului : Cel mai bun raport calitate – preț
Adresa la care se depune oferta în plic închis: Primaria Orasului Pantelimon – str. Sf. Gheorghe nr. 32, Registratura.
Data limită pentru depunere a ofertei: 30.05.2022, ora 9:00.
Data limită de deschidere a ofertelor: 30.05.2022, ora 10°°.Formulare paza
FISA-DE-DATE paza
DUAE_editabil
Declaratie functii decizie
Caiet de sarcini
Anexa_CS
Model contract paza
Invitatie participareContestatie SICURO INVEST -CNSC
Decizie Curte de Apel Bucuresti
16 MAI 2022 – CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE IN VALOARE DE 10.000.000 LEI, PENTRU ASIGURAREA FINANTARII PROIECTELOR DE INVESTITII DE INTERES LOCAL
Tip anunt : Anexa 2
Modalitatea de atribuire:Negociere
Denumire achizitie: Contractarea unei finantari rambursabile in vederea sustinerii financiare a obiectivelor de interes local
Sursa de finantare:Bugetul local al UAT Orașul Pantelimon
Tip contract:servicii
Cod clasificare CPV:66113000-5-Servicii de acordare credit(Rev 2)
Descrierea contractului: contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 10.000.000 lei, pentru asigurarea finantarii proiectelor de investitii de interes local
Valoarea estimata este: 3.702.360,62 lei
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 16.05.2022, ora 11:00
Deschidere oferte: 16.05.2022, ora 11:30
Termen limita solicitari clarificari: 09.05.2022, ora 16:00
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa-si mentina oferta:180 zile de la termenul limita de primire a ofertelorDocumente:
Formulare pentru contractare finantare
HCL de aprobare a contractarii finantarii
Raspuns Solicitare clarificari 1 si 2
Raspuns Solicitare clarificari nr 2
Raspuns Solicitare clarificari nr 3
Raspuns Solicitare clarificari nr 4
Raspuns Solicitare clarificari nr 5
Raspuns Solicitare clarificari nr 6
Raspuns Solicitare clarificari nr 7Programul Anual al Achizițiilor Publice pentru anul 2021
Programul Anual al Achizitiilor publice pentru anul 20212021
LICITAȚIE: SERVICII MEDICALE ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT DE STAT DIN ORAȘUL PANTELIMON, JUDEȚ ILFOVDocumente:
Formulare
Invitatie de participare
Model contract prestare servicii
Anexa_CS servicii medicale – 2021
DUAE_editabil – Servicii medicale
Caiet de sarcini
Fisa de date
Declaratie Functii de decizieLICITAȚIE: SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE, MONITORIZARE, INTERVENȚIE ȘI PATRULARE ÎN VEDEREA ASIGURĂRII SECURITĂȚII OBIECTIVELOR PRIMĂRIEI PANTELIMON
Documente:
Formulare_paza
Invitatie participare
Model contract paza
Anexa_CS
DUAE_editabil_Pantelimon
Caiet de sarcini paza_semnat2020
1 octombrie 2020 – ”Servicii medicale in unitatile de invatamant de stat din orasul Pantelimon, judetul Ilfov” – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)9 aprilie 2020 – Servicii de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)
2019
14 august 2019 – Contractarea serviciilor medicale în unitățile de învățământ de stat din oraș Pantelimon, județ Ilfov – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)31 iulie 2019 – Contractarea unei finanțări rambursabile interne în valoare de 27.615.666,91 lei, în vederea finanțării proiectelor care beneficiază de fonduri europene nerambursabile postaderare de la Uniunea Europeană – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)
3 aprilie 2019 – Achiziția serviciilor de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)
2018
6 august 2018 – Contractarea unei finanțări rambursabile interne în valoare de 15.000.000 lei, în vederea finanțării obiectivelor de interes local – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)1 martie 2018 – Licitație pentru achiziția serviciilor de pază și protecție, monitorizare, intervenție și patrulare în vederea asigurării securității obiectivelor Primăriei Pantelimon – PROCEDURĂ ATRIBUITĂ (documentele aferente procedurii de achiziție se regăsesc la documentația din cardul primăriei)